Pārdošanas assistents/-e
Work
Salary(gross): 980 EUR monthly
Applying for the vacancy has ended
Description
Strauji augošs uzņēmums, paplašinot uzņēmuma darbību, aicina pievienoties komandai jaunu, aktīvu un mērķtiecīgu kolēģi.
Requirements
- Izcila plānošanas, komunikācijas un pārrunu prasmes;
- Neatkarība, aktivitāte, atbildība, orientācija rezultātā;
- Augstākā izglītība;
- Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
- Atsaucīga un atbildīga personība;
- Punktualitāte;
- Spēja pārdot, lai izveidotu ilgtermiņa attiecības ar Klientu.
Duties
- Jaunu klientu piesaiste un ilgtermiņa attiecību uzturēšana ar esošajiem klientiem;
- Datubāzes pilnveidošana;
- Informācijas vākšana, tirgus analīze;
- Pārrunu organizēšana un piedāvājumu sagatavošana.
Proposal
- Interesantu darbu starptautiskā uzņēmumā;
- Draudzīgu un patīkamu darba atmosfēru;
- Iespēju pilnveidot savu profesionālo pieredzi;
- Motivējošu, konkuretspējīgu atalgojumu;
- Sociālas garantijas.
Lūgums CV sūtīt uz arturs.pilinovics@raben-group.com vai izmantot iekšējo portāla pieteikšanos sistēmu.
Paldies!
Location
Vacancies you might be interested in
Pasažieru apkalpošanas aģents/-e
Rīgas lidosta
- Work • till 13.05.2024
Komplektētājs/-a
Cēsu alus
- Work • Salary(gross): from 1100 to 1200 EUR monthly • till 02.06.2024
Preču izvietotājs DAUGAVPILS
Cēsu alus
- Work • till 02.06.2024
Specializētā automobiļa vadītājs/-a Valmierā
SADALES TĪKLS
- Work • Salary(gross): from 1410 to 1580 EUR monthly • till 16.05.2024
About the company
Raben Latvia
Raben Group darbojas Eiropas tirgū jau vairāk nekā 85 gadus un piedāvā visaptverošus loģistikas pakalpojumus. Grupas uzņēmumi atrodas 12 Eiropas valstīs: Čehijas Republikā, Igaunijā, Nīderlandē, Vācijā, Lietuvā, Latvijā, Polijā, Slovākijā, Ukrainā, Ungārijā, Rumānija un Itālija.
Ģimenes uzņēmums
Mēs esam uzticama, stabila organizācija, kuru neietekmē izmaiņas kapitāla tirgos. Uzņēmumam raksturīgās ģimenes iezīmes ļauj ātri pieņemt lēmumus, kā arī izstrādāt ilgtermiņa attīstības plānus, kas nav atkarīgi no valdes sastāva.Eiropas sirdī
Eiropas valstīs ir 12 mūsu filiāles. Mēs esam partneri ,kuri piedāvā klientiem gan zināšanas,gan pieredzi par esošo tirgus situāciju
„Raben” uzņēmuma kultūra
Mums ir izcili veidota horizontālā organizatoriskā struktūra, kas ļauj ātri pieņemt lēmumus un pielāgoties mainīgajām tirgus vajadzībām.Pielāgoti pakalpojumi
Mēs piedāvājam risinājumus ne tikai lieliem, bet arī maziem un vidējiem uzņēmumiem. Labi attīstītas transporta vadības un klientu apkalpošanas sistēmas ļauj pielāgot katru pakalpojumu individuālām vajadzībām un prasībām.Darbinieki
Mēs esam pieredzējusi un darbīga komanda, kas koncentrējas uz pieredzes apmaiņu un kopīgu mērķu sasniegšanu. Daudzi no mums uzsāka savas profesionālās gaitas tieši mūsu organizācijā. Te mēs apguvām uzņēmējdarbības un profesionālo loģistiku. Organizācija sekmē kompetenču attīstību, procesu kompetences un zināšanu pārnesi. Tā piedāvā daudzas programmas un rīkus, kas nodrošina karjeras izaugsmi, horizontālu rotāciju starp departamentiem un darbu ārzemēs.Personāldaļas politika
Personālvadības politika atbalsta cilvēkus, uzņēmuma kultūru un mūsu uzņēmējdarbības mērķus. Mēs to īstenojam, izmantojot mūsdienīgas programmas, rīkus un projektus - kompetenču vadību, vadītāju attīstības programmas, vadību ar mērķu palīdzību, darbinieku viedokļu un iesaistes aptauju, apmācības kursus un IT sistēmas. Mēs veidojam atbildību, uzticību un uzņēmīgumu. Mēs sasniedzam augstus, sarežģītus mērķus. Tajā pašā laikā mēs piedāvājam ar efektivitātes un kompetences novērtēšanas sistēmām, pēctecības plānošanu, jauktām apmācības metodēm un iekšēju personāla virzību saistītas attīstības programmas.
Blīvs izvietojums
Rūpīgi izvēlētas filiāļu atrašanās vietas ļauj ātri transportēt mums uzticētās preces.Nepārtraukta izaugsme un procesu optimizācija
Mēs nepārtraukti attīstītam un pilnveidojam darba procesus. Mēs apzināmies, ka ieguldījumi transporta tīklā ir cieši saistīti ar darbības procesu un IT sistēmu optimizāciju. Tas nodrošina ātru un savlaicīgu piegādi.Specializēts kravām pielāgots autoparks
Mūsu rīcībā ir 8 000 transportlīdzekļu, kas piemēroti dažādu nozaru prasībām, ļaujot mums piedāvāt katram klientam atbilstošus risinājumus.Mūsdienīga noliktavu teritorija
Mūsu klientiem ir pieejama 1 150 000 m2 plaša daudzveidīga noliktavu teritorija, kas tiek pielāgota konkrētu produktu prasībām.Videi draudzīgi noteikumi
Rūpes par dabisko vidi ir daļa no mūsu ikdienas. Mūsu klienti var izmantot sertificētas ierīces, lai novērtētu to radīto ietekmi uz vidi, piemēram, speciālu kalkulatoru, kas ļauj precīzi aprēķināt siltumnīcefekta gāzu emisijas un plānot darbības to samazināšanai.Mūsu potenciāls:
- 10 000 kvalificēti darbinieki ir atvērti klientu vajadzībām,
- 1 150 000 m2 daudzveidīgu noliktavu teritorijas,
- 8 000 mūsdienīgi transportlīdzekļi,
- vairāk nekā 130 atrašanās vietas,
- mūsdienīga IT infrastruktūra un kārtība,
- regulārs iekšzemes un starptautiskais transporta sakaru tīkls,
- ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000 (HACCP – riska analīzes un kritisko kontrolpunktu noteikšanas) sertifikāti.