Grāmatvedība, analīze un audits – profesionālās augstākās izglītības bakalaura studiju programma
Latvijas Universitāte
- 42 recommendations
no 3.septembra, otrdienās un ceturtdienās, no 18:00 -21:00 (14 nodarbības)
Interesē biroja vai personala vadība? Varbūt vēlies apgūt abas jomas vienlaicīgi?
Šie kursi būs lielisks pamats, lai kļūtu par multifunkcionālu biroja darbinieku un uzsāktu darbu birojā - apgūsiet ar biroja darba organizēšanu saistītos procesus, organizēt un uzturēt dokumentu pārvaldības procesus, gūsiet teorētiskās zināšanas un praktiskas iemaņas personāla dokumentu pārvaldības pamatos, apgūsiet darba tiesisko attiecību pamatus un uzzināsiet, kā organizēt personāla atlases procesu un vadīt darba intervijas, kā arī apgūsiet lietišķo etiķeti un komunikāciju.
Programmas mērķis: izglītības procesā sniegt zināšanas, veidot prasmes un iemaņas organizēt biroja dokumentu pārvaldību (lietvedību): sagatavot, noformēt, reģistrēt, uzskaitīt un nosūtīt dokumentus, veidot lietas saskaņā ar lietu nomenklatūru, sagatavot dokumenta atvasinājumus, pārzināt un nodrošināt dokumentu arhivēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, sazināties ar klientiem, uzņēmuma darbiniekiem un izmantot informāciju tehnoloģijas.
Mācību kursa ietvaros, profesionāli pasniedzēji ar iespaidīgu praktisko pieredzi darba tiesiskajās attiecībās, personāla dokumentu pārvaldībā un personāla praktiskajā vadībā dalīsies ar Jums personiskajā pieredzē un jaunākajās efektīvas biroja vadības un personāla vadības atziņās – sniegs Jums padomus un situāciju risinājumus.
Šī ir iespēja augt un pilnveidot tieši praktiskās iemaņas un prasmes – ja strādājat kā lietvedis, sekretārs, biroja vadītājs vai personāla speciālists – šī ir lieliska iespēja apgūt gan teorētiski, gan praktiski biroja vadības un personāla vadības funkcijas un trenēties praktiski mācību (pēc tam- darba) procesā pielietot dažādas ikdienas darbā noderīgas metodes un personāla vadības instrumentus.
Mērķauditorija: ikviens interesents, kurš vēlas pilnveidot un apgūt prasmes organizēt dokumentu pārvaldību un pārzināt biroja darba organizāciju, uzsākt darbu personāla vadības jomā - šis būs lielisks pamats, lai varētu praktiski veikt biroja vadītāja - personāla speciālista amata pienākumus mazos un vidējos uzņēmumos.
Kursa apgūšanas organizācija: mācību kurss „Biroja un personāla vadības pamati” tiek apgūts izmantojot lekciju materiālus un literatūru, praktiski izstrādājot dokumentus, trenējoties vadīt darba intervijas un sastādīt darba sludinājumus, atlasīt atbilstošākos pretendentus un pārbaudot zināšanas ar patstāvīgi apgūtajiem programmas jautājumiem.
• Jūs saņemsiet izdales materiālus par apmācību kursu.
• Jūsu zināšanas tiks apstiprinātas ar izglītības iestādes sertifikātu.
• Kopīgais apmācības ilgums 6 nedēļas (12 aizraujoši vakari ar lieliskiem pasniedzējiem)
Programmas saturs:
1. Biroja darba organizācija
1.1. sekretāra darbs un biroja darba organizēšana
1.2. sapulču plānošana
2. Dokumentu pārvaldības pamatprincipi un procesi:
2.1. dokumentu pārvaldību reglamentējošie aktuālie normatīvie akti
2.2. dokumentu juridiskais spēks:
2.2.1. prasības tam, lai dokuments iegūtu juridisku spēku
2.2.2. dokumenta autora pilnvaras
2.2.3. atbilstoša dokumentēšana
2.2.4. dokumentu vispārīgās izstrādāšanas prasības
2.2.5. dokumenta atvasinājuma pareizības apliecināšana
3. Pārvaldes dokumenta sastāvdaļas:
3.1. rekvizīti:
3.1.1. rekvizītu esamība un to noformēšana, funkcionalitātes noteikšana
3.1.2. obligātie rekvizīti
3.1.3. rekvizīti, kas lietojamo noteiktos gadījumos
3.2. dienesta atzīmes
3.3. dokumenta teksta informatīvā funkcija, atbilstoši rekvizītu izkārtojumam
3.4. veidlapas.
4. Pārvaldes dokumentu sistēma un tās izveides pamatprincipi:
4.1. dokumentu grupēšana,
4.2. pārvaldes dokumentu hierarhija
4.3. pilnvaru (kompetenču) noteikšana
4.4. pārvaldes dokumentu grupas
4.5. rīkojumi un to izveides principi:
4.5.1. par pamatdarbību
4.5.2. par personālu
5. Dokumentu aprite
5.1. dokumentu aprite organizācijā
5.2. dokumentu reģistrācija
5.2.1. reģistrācijas sistēmas izveides pamatprincipi
5.2.2. dokumenta reģistrācija
6. Nomenklatūra
7. Lietu uzglabāšana un iznīcināšana
8. Arhivēšanas pamatprasības
Personāla vadības bloks
9. Darba tiesiskās attiecības
Normatīvie akti, kuri regulē darba tiesiskās attiecības
Darba tiesisko attiecību vispārējie principi
Darba tiesisko attiecību nodibināšana
Darba līgums, tā vispārīgie noteikumi, forma un ietveramās ziņas
Darba tiesisko attiecību izbeigšana.
Darbinieka un darba devēja uzteikums.
Darba devēja pienākumi izbeidzot darba tiesiskās attiecības
Darbinieku aizsardzība, izbeidzot tiesiskās attiecības
Darba un atpūtas laiks. Normāls un nepilnais darba laiks. Virsstundu darbs. Darba laika organizācija. Atpūtas laiks. Atvaļinājumi
Fizisko personu datu aizsardzība
10. Personāla dokumentu parvaldība
Dokumentu pārvaldības jēdziens un normatīvie akti
Personāla dokumenti un personas lieta
Dokumentu noformēšana un prasību līmeņi
Dokumentu glabāšanas termiņi
11. Personāla vadības būtība, funkcijas un uzdevumi
Personālvadības process, funkcijas un uzdevumi
Personāla speciālista darba pienākumi un uzdevumi
12. Personāla vadības stratēģija-instruments uzņēmuma mērķu sasniegšanā
Personāla vadības politika
Svarīgs personāla vadības instruments – Personāla vadības strateģija
Personāla vadības strateģijas izstrāde, mērķu nospraušana, sasniegumu izvērtēšana
13. Personāla plānošana, personāla atlases process – metodes, instrumenti Personāla plānošana uzņēmumā, plānošanas sastāvdaļas.
Prasību profils.
Amata apraksts - piesaistīts prasību profilam un amata pienākumiem
Personāla atlases process
Personāla atlases metodes
Progresīvu un mērķtiecīgu sludinājuma sastādīšana
Personāla izvēles metodes
Pretendentu atlase
Darba piedāvājums un atteikums
Darbinieka adaptācija
Darba vietas apraksts
14. Darba interviju vadītprasme
Darba interviju veidi un metodes
Darba interviju instrumenti - testi, aptaujas
Praktiskā darba intervijas vadītprasme – treniņš
15. Personāla motivēšana
Motivēšanas teoriju aktualitāte mūsdienās- kas ir mainījies?
Motivēšanas sistēmas funkcijas
Mūsdienīgas un aktuālas motivēšanas metodes – ko vajag darbiniekam un kā viņu piesaistīt un motivēt darbam?
16. Lietišķā komunikācija un lietišķā etiķete
9.1. Komunikācijas nozīme veiksmīgas sadarbības pamats
9.2. Komunikācija ar klientu klātienē un telefoniski
9.3. Lietišķā sarakste
9.4. Konfliktsituāciju risināšana
9.5. Lietišķā etiķete
9.6. Runas kultūra
9.7. Pirmais iespaids
9.8. Vizuālais tēls un lietišķs apģērbs
Atbildes uz dalībnieku jautājumiem
Kursu norises datums: no 3.septembra, otrdienās un ceturtdienās
Kursu norises vieta: Merķeļa iela 6, 11.birojs, Rīga
Kursu ilgums: 12 nodarbības (2 x nedēļā no 18.00-21.00)
Kursu dalības maksa: 350.00 EUR
Piesakot dalību kursos līdz 1.septembrim (ieskaitot) dalības maksa EUR 315,00** (- 10%)
* Kursu dalības maksā iekļauts: lekcijas, izdales materiāli, praktiskie darbi, kafijas pauzes un uzkodas!
* Dalības maksu iespējams apmaksāt divās vai trīs daļās
Kursu noslēgumā dalībnieki saņems SERTIFIKĀTU par Biroja un personāla vadības pamatu teorētisko un praktisko iemaņu apguvi un zināšanu nostiprināšanu praktiski
Kursus pasniedz: Evija Jasūna, Elita Lazda, Lilita Burova
http://www.skalas.lv/index.php/lietvediba-un-biroja-vadiba-arhivesana/230-biroja-un-personala-vadibas-pamati | |
Starts at | 2015-09-03 |
Form | Evening |
Pre-education | Primary |
Duration | 2 |
Qualification | Vocational - Courses |
Study fee | 315 EUR per year |
Profesionālā pilnveides centra nosaukums SKALAS nav radies nejauši - no latīņu valodas scala nozīmē – kāpnes, tas nozīmē, ka kopīgi mēs atradīsim risinājumu, lai Jūs kāptu tikai augšup un sasniegtu savas izaugsmes virsotni.
Profesionālās pilnveides centrs SKALAS ir radīts, lai sekmētu un veicinātu personības izaugsmi un sniegtu Jums profesionālās pilnveides izglītību un zināšanas veiksmīgas karjeras veidošanā, darba devējiem un darba meklētājiem, izvēloties visatbilstošāko apmācību programmu ļautu sasniegt sava potenciāla virsotni.
Mācīties, izglītoties, gūt jaunas zināšanas nepieciešams, lai celtu savu konkurētspēju darba tirgū, spētu praktiski pielietot iegūtās zināšanas un būt noderīgam jebkurā uzņēmumā, jo kā zināms, zināšanas ir bagātība, kuru neviens Jums nevar nozagt vai atņemt, bet tās ievērojami paaugstina personas iespējas ceļā uz labāku darbu un dzīvi.
Mūsu devīze: zināšanas ir panākumu atslēga