Prakse.lv
  • Search
  • Login
  • Sign up
  • For employers
  • Virtual internships
  • Companies
  • More 
    • Vacancies
    • Professions
    • Educational institutions
    • Career tests
    • Career advice
    • Events
    • Studies

Kā skolēni labprātāk apgūst mācību vielu

Share:

Prakse.lv • 21.04.2025 • Other

Tikai 9% Latvijas skolēnu mācību vielu labprāt apgūst, lasot grāmatas, 32% skolēnu visvieglāk mācību vielu uztver, klausoties skolotāja teiktajā, bet 24% respondentu uzskata, ka ērtākais mācību vielas uztveres veids ir video skatīšanās, liecina „Maxima Latvija” veiktā skolēnu aptauja.

Toties 14% skolēnu mācību vielu vislabāk uztver, veicot pierakstus, bet 11% - mācoties no prezentācijām. Vēl 8% mācību vielu labāk uztver, pārrunājot to ar citiem skolēniem, bet 2% aptaujāto norādīja citus variantus, kā interaktīvo spēļu un citu vizuālo materiālu izmantošanu mācību procesā.

Ja 1. - 4. klašu skolēnu vidū 17% aptaujāto apgūst mācību vielu, lasot grāmatas, tad 10. – 12. klasē tie ir vien 4% skolēnu, kas par ērtāko informācijas uztveres veidu uzskata grāmatu lasīšanu. Tāpat, skolēniem pieaugot, sarūk to skolēnu skaits, kas mācību vielu visvieglāk uztver, klausoties skolotāja teiktajā – no 44% respondentu 1. – 4. klašu grupā līdz 27% skolēnu 10. – 12. klašu grupā. Turpretī video skatīšanās visiecienītākā ir 5. – 9. klašu skolēnu grupā, kur šim informācijas apguves veidam priekšroku dod 28% skolēnu, kas ir par 10% vairāk nekā 1. – 4. klašu skolēnu vidū.

Avots: www.nra.lv

Similar articles

Gribu jaunu darbu – 6 lietas, ko ņemt vērā

Prakse.lv

Other • 11:00, 14.05.2025

Kā strādāt gudrāk, nevis vairāk?

Prakse.lv

Other • 14:00, 21.05.2025

Padomi - kā nedarīt, risinot konfliktsituācijas

Prakse.lv

Other • 14:00, 14.05.2025

4 darba vietas tendences 2022. gadā

Prakse.lv

Other • 14:00, 20.05.2025
 Back to top
Report an issue Contacts Privacy policy Terms of use
 English (EN) Eesti (ET) Lietuvių (LT) Latviešu (LV) Русский (RU)
Mediaplans
In our portal we are using cookies. Using the portal, you agree to the use of cookies. You can find out more!
Accept