Būvniecība
Rīgas Tehniskā universitāte
- 75 recommendations
Rūpniecisko iekārtu mehāniķis plāno un veic tehnoloģisko iekārtu un ierīču montāžas, ekspluatācijas, tehniskās apkalpošanas un remonta darbus, nodrošina un kontrolē darbgaldu un iekārtu darbību atbilstoši ražotāja tehniskajiem noteikumiem.
Izglītības programma:Inženiermehānika
Iegūstamā kvalifikācija:Rūpniecisko iekārtu mehāniķis, ceturtais LKI līmenis
Mācību ilgums:4 gadi
Finansējums:Valsts budžeta
Profesionālo kompetenču moduļi:
Metāla detaļu izgatavošanas tehniskā dokumentācija
Metālapstrādes pamatprocesi
Atslēdznieka darbi
Vienkāršu mezglu montāža un demontāža
Mehāniskās apstrādes darbi
Mehānisku mezglu montāža un demontāža
Rūpniecisko iekārtu tehniskā dokumentācija
Rūpniecisko iekārtu uzstādīšana
Rūpniecisko iekārtu defektu diagnostika
Rūpniecisko iekārtu detaļu un mezglu remonts
Hidraulisko un pneimatisko sistēmu ekspluatācija un remonts
Rūpniecisko iekārtu nodošana ekspluatācijā
Tehnoloģisko cauruļvadu montāža un demontāža
Rūpniecisko iekārtu mehāniķa prakse
Metināšanas pamati
Detaļu un mezglu 3D modelēšana
Lodēšana
Iekārtu pamatmezglu projektēšanas pamati
Uzņemšanas prasības: tiek uzņemtas personas, kurām vērtējumi visos mācību priekšmetos nav zemāki par 4 ballēm, kā arī mācību sasniegumu kopsumma matemātikā, fizikā, ķīmijā un informātikā pamatizglītības apliecības pielikumā "Sekmju izraksts" nav zemāka par 20 ballēm.
Prakses un darba iespējas:
Rūpniecisko iekārtu mehāniķis var strādāt dažādu nozaru uzņēmumos (ķīmisko, biotehnoloģisko, farmaceitisko, poligrāfijas, kokapstrādes, metālapstrādes, tekstilražošanas) – uzraudzīt un nodrošināt rūpniecisko iekārtu darbību (veic tehnoloģisko iekārtu, iekārtu mezglu un ierīču montāžu un demontāžu, nodošanu ekspluatācijā, ekspluatāciju, apkalpošanu un remontu).
Vairāk informācijas: www.valmierastehnikums.lv
https://valmierastehnikums.lv/lv/rupniecisko-iekartu-mehanikis | |
Starts at | 2023-09-01 |
Form | Full time |
Pre-education | Primary |
Duration | 48 |
Qualification | Vocational |
”Valmieras tehnikuma mērķis ir piedāvāt apgūt profesiju, kas būs pieprasīta darba tirgū un nodrošinās darba iespējas pēc skolas pabeigšanas. Vienlaikus ļoti svarīgs aspekts ir kvalitatīvas vidējās izglītības iegūšana, lai pēc skolas pabeigšanas jaunieši būtu konkurētspējīgi, startējot arī konkursos uz studiju vietām augstskolās”
/tehnikuma direktore Vineta Melngārša/
Vidzemes skaistākajā pilsētā Valmierā, kur Gauja met līkumu uz jūru, atrodas Valmieras tehnikums. Šobrīd Valmieras tehnikums ir viena no lielākajām izglītības iestādēm Vidzemes reģionā.
Ar Eiropas Savienības un Latvijas valsts līdzekļu ieguldījumu – vairāk nekā 12 miljonu eiro vērtībā, izglītības iestāde pārtapusi modernā, mūsdienīgā Vidzemes profesionālās izglītības centrā, kopš tā laika turpinot attīstīties, ieguldot finansējumu un attīstot jaunas profesijas.
Mēs ceram, ka jaunās, labiekārtotās telpas, modernās laboratorijas, mācību restorāns, dienesta viesnīca pulcēs gan vidzemniekus, gan citu Latvijas novadu jauniešus, kas ar savām idejām un darba rokām veicinās Vidzemes, Latvijas un Eiropas uzņēmumu izaugsmi un attīstību.
Mēs esam pārliecināti, ka šis būs veiksmes stāsts daudziem Latvijas jauniešiem, kuri nākotnē izvēlēsies izglītoties Valmieras tehnikumā.
Mūsu misija:
Veidot VT par reģiona ekonomikas, intelektuālā kapitāla, personības izaugsmes un profesionālās izglītības inovāciju resursu centru, sagatavojot, piesaistot un noturot dažādus pasaules līmeņa talantus Vidzemes reģionā.
Vīzija 2027:
Kļūt par Eiropā atpazīstamu un Vidzemē spēcīgāko profesionālās izglītības inovāciju resursu centru, kas sadarbībā ar industriju, īsteno profesionālo izglītību visām sabiedrības grupām.
Mūsu vērtības:
Kompetence – augsts kompetences līmenis gan izglītības kvalitātes ziņā, gan spējās, kas jānodod izglītojamajiem. Zinoši, profesionāli, uz izcilību orientēti pedagogi, zinātkāri, atvērti un sasniegumiem orientēti izglītojamie.
Mērķtiecība – mērķtiecīgas specialitātes vai izglītības tematiskās jomas izvēle, cītīgs darbs, savu prasmju attīstība un rezultatīvs darbs gan izglītojamajiem, gan pedagogiem un pārējiem darbiniekiem.
Mūsdienīgums – visaugstākā prioritāte mūsdienīgiem, inovatīviem risinājumiem, metodēm un pieejām visos līmeņos, progresīvās domāšanas attīstīšana, jauniešus uzrunājoša vizuālā identitāte un komunikācija.