Prakse.lv
  • Search
  • Login
  • Sign up
  • For employers
  • Virtual internships
  • Companies
  • More 
    • Vacancies
    • Professions
    • Educational institutions
    • Career tests
    • Career advice
    • Events
    • Studies

„Saskarsme un komunikācija darbā ar klientiem” 3.septembrī, no 12.00-18.00

About study program

„Saskarsme un komunikācija darbā ar klientiem”

3.septembrī, no 12.00-18.00

Mērķauditorija: ikviens, kura darba pienākumos ietilpst uzņēmuma pārstāvēšana un darbs ar klientiem, pārdošanas un klientu vadītāji, klientu apkalpošanas speciālisti.

Semināra mērķis

Semināra mērķis ir pilnveidot semināra dalībnieku komunikācijas un saskarsmes spējas darbā ar klientiem, kolēģiem un partneriem, iemācīt uzturēt komunikāciju ar klientu tādā līmenī, lai piesaistītu un paturētu esošos klientus, palīdzēt izprast un savlaicīgi pamanīt klientu neapmierinātības cēloņus, iemācīt efektīvas konfliktu risināšanas iemaņas saskarsmē ar neapmierinātiem klientiem, palīdzēt apgūt veiksmīgas un ilglaicīgas saskarsmes pamatus.

Dalībnieku ieguvums

  • - izpratne par komunikācijas un saskarsmes nozīmi turpmākajās attiecībās ar klientu, partneri, kolēģi;
  • - „pirmā iespaida” nozīme turpmākajās attiecībās;
  • - prasme efektīvi pasniegt sevi (līdz ar to arī uzņēmumu, kurā strādā) un pārstāvēto produkciju, veidot pozitīvu un uzticamu priekšstatu;
  • - iemācīties veidot sarunu tā, lai klients vēlētos to turpināt un tikties ar Jums klātienē, attīstīt spēju efektīvi runāt un klausīties;
  • - prasmes komunicēt ar neapmierinātiem klientiem un rezultātā, noturēt klientus;
  • - neapmierinātu klientu savlaicīgu atpazīšanu, apgūt prasmes kā neapmierinātu klientu iespējams vērst par apmierinātu;
  • - apgūt kā veiksmīgi un diplomātiski risināt konfliktus;
  • - izpratni par to, kā paša darbinieka saskarsmes iemaņas, aktuālā pašapziņa un emocionālais stāvoklis ietekmē saskarsmi ar klientiem;
  • - kā uzņēmuma tēls, darba vide, attiecības ar kolēģiem ietekmē klientu apmierinātību ar gūto pakalpojumu;
  • - izprast kādā mērā saskarsmes kvalitāte ietekmē pakalpojuma kvalitāti;

Programmas saturs

  • - Komunikācijas un saskarsmes nozīme attiecībās ar klientiem
  • - Pozitīvas komunikācijas sagaidāmie rezultāti
  • - Pozitīva paštēla veidošana un pasniegšana
  • - Efektīvi informācijas pasniegšanas principi
  • - Efektīvi klausīšanās principi un klausīšanās bloku pārvarēšana
  • - Veiksmīga uzstāšanās auditorijas priekšā un prezentēšanas prasmes
  • - Saskarsmes principi ar dažāda vecuma klientiem
  • - Dažādi klientu tipi un saskarsme ar tiem
  • - Veiksmīgas konfliktu risināšanas iespējas
  • - Kā klientam ļaut justies „īpašam klientam”?
  • - Dusmas un negācijas saskarsmē, to rašanās iemesli
  • - Kā izteikt kritiku, aizrādījumus nepazemojot sarunu biedru
  • - Pozitīva un uzticama uzņēmuma un darbinieka tēls
  • - Efektīvas darba vides faktori pozitīva iespaida radīšanai klientiem.
  • - Faktori, kuri var izraisīt klientu neapmierinātību
  • - Pazīmes, kuras norāda uz klienta neapmierinātību
  • - Konfliktu izpausmes un risināšanas veidi
  • - Saskarsmes faktori, kuri veicina efektīvu konflikta risināšanu
  • - Veiksmīgas saskarsmes un komunikācijas plāns


Mācību metodika

Interaktīvas mācību metodes, diskusijas, konkrētu problēmsituāciju izspēle lomu spēļu veidā un situāciju analīze, testi.

Semināra norises datums: 03.09.2014.

Semināra ilgums: 6 stundas (12.00 – 18.00)

Semināra dalības maksa: 90.00 EUR*

Piesakot dalību seminārā līdz 31.08. dalības maksa: 81.00 EUR

* Semināra dalības maksā iekļauti lekcijas, praktiskais darbs, izdales materiāli, kafijas pauzes un uzkodas!

PIETEIKTIES

Pēc semināra visi dalībnieki saņems apgūto zināšanu apliecinošu SERTIFIKĀTU

Kursus pasniedz: Dace Kiršteine

Detailed information

Starts at 2014-09-03
Form Full time
Pre-education Graduate
Duration 1
Qualification Vocational - Courses
Study fee 81 EUR per year

Study programs you might be interested in

https://static-cdn-4.practican.com/thumbor/c3F1UWp1GREySzM2tl8SUzsvbBg=/fit-in/80x80/uploads/file/d428530c0dff4ef26ef23c07c04730d4b973c24c921b5a3ddf7ac598c6eee2bf/img_64afb7df37d1e6.47248682.png

Uzņēmējdarbības vadība

Biznesa augstskola Turība
  • 66 recommendations
View
https://static-cdn-4.practican.com/thumbor/c3F1UWp1GREySzM2tl8SUzsvbBg=/fit-in/80x80/uploads/file/d428530c0dff4ef26ef23c07c04730d4b973c24c921b5a3ddf7ac598c6eee2bf/img_64afb7df37d1e6.47248682.png

Tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumu vadība

Biznesa augstskola Turība
  • 64 recommendations
View
https://static-cdn-4.practican.com/thumbor/-A5o27r7sPQcMuKxga-mz5IRc0E=/fit-in/80x80/uploads/file/b1459000d905f4c0fb3ab45b1820e8580931369a20eccb1d06a7eae5764d9189/img_632d697258c544.10238658.jpg

Finanses

Banku augstskola
  • 84 recommendations
View
https://static-cdn-4.practican.com/thumbor/c3F1UWp1GREySzM2tl8SUzsvbBg=/fit-in/80x80/uploads/file/d428530c0dff4ef26ef23c07c04730d4b973c24c921b5a3ddf7ac598c6eee2bf/img_64afb7df37d1e6.47248682.png

Sabiedriskās attiecības

Biznesa augstskola Turība
  • 31 recommendations
View

About school

Profesionālās pilnveides izglītības iestādes SKALAS

Profesionālās pilnveides izglītības iestādes SKALAS

  •       Profesionālā pilnveides centra nosaukums SKALAS nav radies nejauši - no latīņu valodas scala nozīmē – kāpnes, tas nozīmē, ka kopīgi mēs atradīsim risinājumu, lai Jūs kāptu tikai augšup un sasniegtu savas izaugsmes virsotni.

         Profesionālās pilnveides centrs SKALAS ir radīts, lai sekmētu un veicinātu personības izaugsmi un sniegtu Jums profesionālās pilnveides izglītību un zināšanas veiksmīgas karjeras veidošanā, darba devējiem un darba meklētājiem, izvēloties visatbilstošāko apmācību programmu ļautu sasniegt sava potenciāla virsotni.

        Mācīties, izglītoties, gūt jaunas zināšanas nepieciešams, lai celtu savu konkurētspēju darba tirgū, spētu praktiski pielietot iegūtās zināšanas un būt noderīgam jebkurā uzņēmumā, jo kā zināms, zināšanas ir bagātība, kuru neviens Jums nevar nozagt vai atņemt, bet tās ievērojami paaugstina personas iespējas ceļā uz labāku darbu un dzīvi.  

                           Mūsu devīze: zināšanas ir panākumu atslēga

 Back to top
Report an issue Contacts Privacy policy Terms of use
 English (EN) Eesti (ET) Lietuvių (LT) Latviešu (LV) Русский (RU)
Mediaplans
In our portal we are using cookies. Using the portal, you agree to the use of cookies. You can find out more!
Accept