Prakse.lv
  • Search
  • Login
  • Sign up
  • For employers
  • Virtual internships
  • Companies
  • More 
    • Vacancies
    • Professions
    • Educational institutions
    • Career tests
    • Career advice
    • Events
    • Studies

Seminārs - „Saskarsme un komunikācija darbā ar klientiem”

About study program

„Saskarsme un komunikācija darbā ar klientiem”

13.augustā, no 11.00-17.00

         Mērķauditorija: ikviens, kura darba pienākumos ietilpst uzņēmuma pārstāvēšana un darbs ar klientiem, pārdošanas un klientu vadītāji, klientu apkalpošanas speciālisti.

           Semināra mērķis

Semināra mērķis ir pilnveidot semināra dalībnieku komunikācijas un saskarsmes spējas darbā ar klientiem, kolēģiem un partneriem, iemācīt uzturēt komunikāciju ar klientu tādā līmenī, lai piesaistītu un paturētu esošos klientus, palīdzēt izprast un savlaicīgi pamanīt klientu neapmierinātības cēloņus, iemācīt efektīvas konfliktu risināšanas iemaņas saskarsmē ar neapmierinātiem klientiem, palīdzēt apgūt veiksmīgas un ilglaicīgas saskarsmes pamatus.

          Dalībnieku ieguvums

 

  • - izpratne par komunikācijas un saskarsmes nozīmi turpmākajās attiecībās ar klientu, partneri, kolēģi;
  • - „pirmā iespaida” nozīme turpmākajās attiecībās;
  • - prasme efektīvi pasniegt sevi (līdz ar to arī uzņēmumu, kurā strādā) un pārstāvēto produkciju, veidot pozitīvu un uzticamu priekšstatu;
  • - iemācīties veidot sarunu tā, lai klients vēlētos to turpināt un tikties ar Jums klātienē, attīstīt spēju efektīvi runāt un klausīties;
  • - prasmes komunicēt ar neapmierinātiem klientiem un rezultātā, noturēt klientus;
  • - neapmierinātu klientu savlaicīgu atpazīšanu, apgūt prasmes kā neapmierinātu klientu iespējams vērst par apmierinātu;
  • - apgūt kā veiksmīgi un diplomātiski risināt konfliktus;
  • - izpratni par to, kā paša darbinieka saskarsmes iemaņas, aktuālā pašapziņa un emocionālais stāvoklis ietekmē saskarsmi ar klientiem;
  • - kā uzņēmuma tēls, darba vide, attiecības ar kolēģiem ietekmē klientu apmierinātību ar gūto pakalpojumu;
  • - izprast kādā mērā saskarsmes kvalitāte ietekmē pakalpojuma kvalitāti;

 

Programmas saturs

  • - Komunikācijas un saskarsmes nozīme attiecībās ar klientiem
  • - Pozitīvas komunikācijas sagaidāmie rezultāti
  • - Pozitīva paštēla veidošana un pasniegšana
  • - Efektīvi informācijas pasniegšanas principi
  • - Efektīvi klausīšanās principi un klausīšanās bloku pārvarēšana
  • - Veiksmīga uzstāšanās auditorijas priekšā un prezentēšanas prasmes
  • - Saskarsmes principi ar dažāda vecuma klientiem
  • - Dažādi klientu tipi un saskarsme ar tiem
  • - Veiksmīgas konfliktu risināšanas iespējas
  • - Kā klientam ļaut justies „īpašam klientam”?
  • - Dusmas un negācijas saskarsmē, to rašanās iemesli
  • - Kā izteikt kritiku, aizrādījumus nepazemojot sarunu biedru
  • - Pozitīva un uzticama uzņēmuma un darbinieka tēls
  • - Efektīvas darba vides faktori pozitīva iespaida radīšanai klientiem.
  • - Faktori, kuri var izraisīt klientu neapmierinātību
  • - Pazīmes, kuras norāda uz klienta neapmierinātību
  • - Konfliktu izpausmes un risināšanas veidi
  • - Saskarsmes faktori, kuri veicina efektīvu konflikta risināšanu
  • - Veiksmīgas saskarsmes un komunikācijas plāns


Mācību metodika

Interaktīvas mācību metodes, diskusijas, konkrētu problēmsituāciju izspēle lomu spēļu veidā un situāciju analīze, testi.

 

Semināra norises datums: 13.08.2014.

Semināra ilgums: 6 stundas (11.00 – 17.00)

Semināra dalības maksa: 90.00 EUR*

Piesakot dalību seminārā līdz 11.08. dalības maksa: 81.00 EUR

          * Semināra dalības maksā iekļauti izdales materiāli, kafijas pauze un uzkodas!

Pēc semināra visi dalībnieki saņems apgūto zināšanu apliecinošu SERTIFIKĀTU

Kursus pasniedz: Dace Kiršteine

             Dace ir laimīga, ka viņai ir iespēja darīt darbu, kuru patiesi mīl!Psihologa profesija Daces dzīvē nav nejaušība un līdz ar to personīgā darba pieredze palīdz darbā ar dažādiem cilvēkiem. Daces iegūtā izglītība un praktiskā darba pieredze pesonāla vadības jomā sniedz iespēju semināru dalībniekiem apgūto teoriju izmēģināt un pielietot praktiski.

 

            Daces bakalaura grāds iegūts Rīgas pedagoģijas un vadības augstskolā, betBaltijas Psiholoģijas un Menedžmenta augstskolā Dace ieguvusi profesionālo maģistra grādu profesiju (amatu) psiholoģijā unpsihologa profesionālo kvalifikāciju.

 

       Dacei ir pieredze darbā ar dažāda vecuma un statusa cilvēkiem, viņa sniedz  individuālās konsultācijas, strādā grupās.

 

         Dacei ir plaša pieredze  lekciju un ESF projektu vadīšanā Valsts nodarbinatības aģentūras klientiem,  teorētisko un praktisko semināru vadīšanā uzņēmumos, mācību iestādēs, kā arī mācību centrā BUTS dažādu nodarbību, semināru vadīšana.

 

Detailed information

Pre-education Undergraduate
Qualification Vocational
Available languages English, Latvian

Study programs you might be interested in

https://static-cdn-3.practican.com/thumbor/BcY8cKPG7OwqS1R6piLqjR0k3WQ=/fit-in/80x80/uploads/file/5af563c527810fa29d6e7d79ae93e860001c7b5c5cd0a151a52e8021b89e0d89/img_5e5d23b48329d8.15617591.jpg

Ekonomika – bakalaura studiju programma

Latvijas Universitāte
  • 38 recommendations
View
https://static-cdn-2.practican.com/thumbor/P3Z5kqyq8za7w9RND0qRJ2HPiDk=/fit-in/80x80/uploads/file/bb668ca95563216088b98a62557fa1e26802563f3919ac78ae30533bb9ed422c/img_58ada0ebb3b011.36831791.jpg

Nekustamā īpašuma pārvaldīšana un apsaimniekošana

Juridiskā koledža
  • 65 recommendations
View
https://static-cdn-4.practican.com/thumbor/c3F1UWp1GREySzM2tl8SUzsvbBg=/fit-in/80x80/uploads/file/d428530c0dff4ef26ef23c07c04730d4b973c24c921b5a3ddf7ac598c6eee2bf/img_64afb7df37d1e6.47248682.png

Starptautiskā mārketinga un pārdošanasvadība

Biznesa augstskola Turība
  • 55 recommendations
View
https://static-cdn-4.practican.com/thumbor/-A5o27r7sPQcMuKxga-mz5IRc0E=/fit-in/80x80/uploads/file/b1459000d905f4c0fb3ab45b1820e8580931369a20eccb1d06a7eae5764d9189/img_632d697258c544.10238658.jpg

Finanses

Banku augstskola
  • 84 recommendations
View

About school

Profesionālās pilnveides izglītības iestādes SKALAS

Profesionālās pilnveides izglītības iestādes SKALAS

  •       Profesionālā pilnveides centra nosaukums SKALAS nav radies nejauši - no latīņu valodas scala nozīmē – kāpnes, tas nozīmē, ka kopīgi mēs atradīsim risinājumu, lai Jūs kāptu tikai augšup un sasniegtu savas izaugsmes virsotni.

         Profesionālās pilnveides centrs SKALAS ir radīts, lai sekmētu un veicinātu personības izaugsmi un sniegtu Jums profesionālās pilnveides izglītību un zināšanas veiksmīgas karjeras veidošanā, darba devējiem un darba meklētājiem, izvēloties visatbilstošāko apmācību programmu ļautu sasniegt sava potenciāla virsotni.

        Mācīties, izglītoties, gūt jaunas zināšanas nepieciešams, lai celtu savu konkurētspēju darba tirgū, spētu praktiski pielietot iegūtās zināšanas un būt noderīgam jebkurā uzņēmumā, jo kā zināms, zināšanas ir bagātība, kuru neviens Jums nevar nozagt vai atņemt, bet tās ievērojami paaugstina personas iespējas ceļā uz labāku darbu un dzīvi.  

                           Mūsu devīze: zināšanas ir panākumu atslēga

 Back to top
Report an issue Contacts Privacy policy Terms of use
 English (EN) Eesti (ET) Lietuvių (LT) Latviešu (LV) Русский (RU)
Mediaplans
In our portal we are using cookies. Using the portal, you agree to the use of cookies. You can find out more!
Accept