Piesakies Online pasākumam un uzzini par vakancēm TELUS International
TELUS International • Week of Open Doors in companies • Published at 12:29, 05.10.2022
Description
Kas mēs esam?
TELUS International Europe ir uzņēmums, kas piedāvā digitālus un IT risinājumus. Kopš apvienošanās ar Competence Call Center, uzņēmumā strādā vairāk nekā 10 000+darbinieku visā Eiropā un 50 000+ visā pasaulē.
TELUS International piedāvā iespēju uzlabot klientu pieredzi, izmantojot digitālās iespējas, enerģisku komandas darbu, elatīgus un inovatīvus risinājumus, kas klientus izvirza pirmajā vietā. Uzņēmuma risinājumi ietver klientu pieredzi, satura moderāciju, digitālo transformāciju, IT dzīves ciklu, komunikāciju un digitālās konsultācijas, riska pārvaldību un klientu atbalstu no ofisa.
Uzņēmums apkalpo klientus vairāk nekā 50 valodās.
Uzņēmums Latvijā tika dibināts 2018. gada oktobrī. 2022. gada aprīlī Rīgā tika atklāts otrs birojs, kas atrodas Jaunajā Teikā. Katrs no birojiem apkalpo dažādus projektus - satura moderācija un klientu apkalpošana. Pievienojoties mūsu komandai, jūs saņemsiet ne tikai profesionālu apmācību un veselības apdrošināšanu, bet arī ikdienas atbalstu no mūsu labsajūtas komandas, kurā darbojas sertificēti psihologi.
Ko Tu vari sagaidīt?
Uzsāc darbu uzņēmumā, kas novērtē Tavu enerģiju un entuziasmu tikpat lielā mērā kā Tavas zināšanas. Lielākā daļa mūsu vadītāju ir uzsākuši savu karjeru kā aģenti. Mēs piedāvājam konkurētspējīgas algas un bonusus. TELUS International uzņēmuma kultūras pamatmērķis ir rūpes par saviem darbiniekiem, kas ir vēl viens iemesls, lai Tu kļūtu par daļu no mūsu ģimenes.
Mūsu darbinieki padara mūsu uzņēmumu patiesi īpašu, un mūsu gādīgā kultūra viņu dēļ atdzīvojas. Tapēc mēs pateicamies par labi izdarītu darbu un regulāri sakām "paldies".
Ko mēs meklējam?
Klientu apkalpošanas speciālisti #1
Mēs meklējam jaunus darbiniekus, kuriem komunikācija ar klientu nav izaicinājums! Ja, tāpat kā mēs, Tev patīk valodas un Tev ir pieredze klientu apkalpošanā, tad šis darbs ir domāts Tev!
Tava dzimtā valoda vai C1 līmenis:
Krievu
Angļu
Poļu
Vācu
Satura moderātori #2
Kā satura moderators Tu pārbaudīsi un regulēsi kopienas radītu saturu (tekstu, attēlus, video, audio). Mēs sagaidām, ka Tu pārliecināsies, vai saturs atbilst kopienas vadlīnijām, kā arī vietējiem valdības noteikumiem.
Tava dzimtā valoda:
Latviešu
Lietuviešu
Igauņu
Krievu
Uzbeku
Who are we?
TELUS International Europe is a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide.
TELUS International empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, content moderation, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support.
The company serves clients in over 50 languages.
The company was founded in Latvia in October, 2018. In April, 2022 a second office was opened in Riga Jauna Teika. Each of the offices support different projects - content moderation and customer service. If you join our team you will receive not only professional training, private health insurance but also support from our wellness team,which is provided by certified psychologists.
What can you expect?
Join a company that appreciates your energy, drive and enthusiasm just as much as your skills. The majority of our directors and managers started their careers as agents. And yes, we offer competitive salaries and benefits. But even better – it’s our caring culture that defines who we are and why you’ll want to become part of our family.
Our people make our company truly special, and our caring culture comes to life because of them. We make sure to recognize good work and say “thank you” on a regular basis.
Who are we looking for?
Customer Service Representatives #1
We are looking for new members to join the TELUS International team for whom communication with the client is not a challenge! If, like us, you love languages and you are familiar with customer service, then this job is for you!
If you are native or C1 level:
- Russian
- English
- Polish
- German
Content moderators #2
As a content moderator you would review and moderate community-generated content (text, images, video, audio). We expect you to ensure compliance with community guidelines as well as local and government regulations.
If you are native:
- Latvian
- Lithuanian
- Estonian
- Russian
- Uzbek
Event times
Event time | Duration | Available places | Apply until | Apply individually | Apply as group |
---|---|---|---|---|---|
15:00, 19.10.2022 | 1 - 1,5 h | 25 | 15:00, 17.10.2022 | Ended | Ended |
Additional information about current event timeLūgums pieteikties augstskolu beidzējiem vai studentiem, kuri var pilnas slodzes darbu apvienot ar mācībām, kā arī visiem darba meklētājiem |
|||||
12:00, 20.10.2022 | 1 - 1,5 h | 21 | 15:00, 18.10.2022 | Ended | Ended |
Additional information about current event timeLūgums pieteikties augstskolu beidzējiem vai studentiem, kuri var pilnas slodzes darbu apvienot ar mācībām, kā arī visiem darba meklētājiem |
|||||
13:30, 25.10.2022 | 1 - 1,5 h | 24 | 09:00, 25.10.2022 | Ended | Ended |
Additional information about current event timeLūgums pieteikties augstskolu beidzējiem vai studentiem, kuri var pilnas slodzes darbu apvienot ar mācībām, kā arī visiem darba meklētājiem |